Učenici od 5. do 8. razreda imali su priliku sudjelovati u originalnoj nastavi informatike kroz koncept escape rooma. Ovaj inovativan pristup učenju omogućio je mladim polaznicima da kroz zabavne i kreativne zadatke istraže tajne Jadranskog mora, dešifriraju skrivene poruke i koriste alate umjetne inteligencije, a sve to u interaktivnoj atmosferi uz pomoć nevidljivih flomastera i UV svjetla. Ovaj projekt osmislile su učiteljice informatike Ina Venier, Aleksandra Žufić iz OŠ Veli Vrh (Pula) te Sanela Bodiš iz OŠ Marčana i OŠ Juršići uz pomoć nastavnika Janka Žufića i studenata Učiteljskog studija Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta u Puli. Escape room kao oblik nastave pokazao je kako učenici mogu učiti na način koji potiče kreativnost, timsku suradnju i primjenu novih tehnologija, stvarajući tako nezaboravnu i uzbudljivu učionicu.
Datum objave: 16. siječnja 2025.